OlliJanne: Ja, jag har funderat mycket kring det här den senaste tiden. På tok för många matcher har haft minuter långa avbrott. Tjafs om det ena med andra! Tycker vi, spelare och ledare ska hålla käften och låta zebrorna försöka göra sitt jobb. Sen behövs det väl åtgärdas 1230 punkter i övrigt med zebrorna för att få upp standarden. Men något måste göras, en plan borde vara högst på agendan från svenska hockeyförbundet. Vi behöver bättre zebror, eller en bättre miljö för zebrorna. För alla deras misstag är inte enbart deras fel!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer