mikenomad: japp Wedin.. vet dock inte status, kan ju vara nå litet såklart! Men med tanke på Didrik historien från kvalet ifjol och hur det slutade så vet man ju aldrig
palleparling: Med tanke på att Wedda går sönder så lätt så ser man gärna ytterliggare nån spetsspelare in. För det är bara att räkna med att han är borta något under säsong och så mycket spets har vi inte trots allt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...