1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2331934

Sv: Silly Season 2022-2023
{297}:

Du är ju också en av dessa som varit oerhört kritisk att se EG i Timråtröjan. Din motivering är att han är en hockeypensionär?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2022-2023
The great one: han är gammal! Precis som alla andra som jag räknade upp. Men min kritik mot EG ligger i att han inte ville komma då vi behövde honom när vi gick upp, han valde luleå för att han ville ha chansen att ”vinna något”.

sportbloggare.com/dragskott/os-backen-erik-gustafsson-jag-far-aenda-inte-skriva-pa-nagot-foere-sista-april-naer-kontraktet-gar-ut

Så det är två olika sorters kritik här. En allmän där EG bara är ett exempel av många och sen en specifik mot EG som säger att han verkar vara en dryg jävel med kass attityd alternativt usel mediaträning.

Sv: Silly Season 2022-2023
The great one: Du blir verkligen oerhört provocerad av det va? Släpp det och gå vidare i livet. Det är som sagt ändå inget som kommer att ske

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer