Jaja...jag tror nog att vi grejar det här ikväll. Nåt nytt med Kenta och Anders är ju trots allt att det verkar som om varje match är på allvar, inga skridskor utställda på isen. Våra rödvita krigare krigar hela tiden, Robbans otroliga "satsa allt"-rusning igår säger en massa om en av Timrås mest värdefulla spelare, Robert Carlsson, och mycket om lagets skärpa och fokusering på varje period, varje byte.
Jag tror faktiskt att Lulä får jobba otrooligt hårt om dom ska vinna över Timrå idag eller överhuvudtaget!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nåt nytt med Kenta och Anders är ju trots allt att det verkar som om varje match är på allvar, inga skridskor utställda på isen.
Våra rödvita krigare krigar hela tiden, Robbans otroliga "satsa allt"-rusning igår säger en massa om en av Timrås mest värdefulla spelare, Robert Carlsson, och mycket om lagets skärpa och fokusering på varje period, varje byte.
Jag tror faktiskt att Lulä får jobba otrooligt hårt om dom ska vinna över Timrå idag eller överhuvudtaget!