orion: Jag är nog benägen att hålla med dig ! Varje match är på allvar och här kommer vi fans in i bilden. Vi behöver spotta upp oss till en ny nivå, en slutspelsnivå. Mala på med ramsorna, handklapp och skrik. Nu hjälper vi grabbarna tillsammans så dom får avgöra idag och få lite andhämtning till semin.... kom-igen Timrå kom-igen Timrå osv osv om och om igen !
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Varje match är på allvar och här kommer vi fans in i bilden.
Vi behöver spotta upp oss till en ny nivå, en slutspelsnivå.
Mala på med ramsorna, handklapp och skrik. Nu hjälper vi grabbarna tillsammans så dom får avgöra idag och få lite andhämtning till semin.... kom-igen Timrå kom-igen Timrå osv osv om och om igen !