orion: Såg idag i tidningen artt det är något musik festival i Timrå i morgon och i helgen. Där bla. en slagverks orkester deltar ( huvudatraktionen) Hu skulle det vara med dom springande amok i lada i morron kväll och sprida lite salsa rytmer ? Något för TIFO nissarna att forska i ?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
( huvudatraktionen) Hu skulle det vara med dom springande amok i lada i morron kväll och sprida lite salsa rytmer ?
Något för TIFO nissarna att forska i ?