I kväll kör vi igen! Dags att ladda om batterierna inför ännu en stenhård kamp. Tror inte alls att segern är given, och man ska inte ge björnen minsta lilla marmeladklick att slicka på...
Men som Orion konstaterade förut - Kenta och Eldebrink har skapat en stor röd maskin som går på högvarv i varje match och varje byte.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men som Orion konstaterade förut - Kenta och Eldebrink har skapat en stor röd maskin som går på högvarv i varje match och varje byte.
FORZA TIMRÅ - THE BIG RED MACHINE!