Andersson: Jo nu menade jag Osjarshamns målvaktssida som helhet. Men ändå har inte JJ bevisat nått mer än i kvalet kan hag känna. Det skulle absolut gått att hitta en "billig" bättre lösning, speciellt med premissen att det varit 50/50 inför säsongen. Då skulle en sådan som Endre etc kommit utan att blinka, det är min övertygelse.
Skillnad att ha en extremt uttalad förstemålis och försöka få in en lovande målis, gentemot lova en öppen plats till exempel.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer