{9829}: jag svarade på en frågan vilka nyförvärv viken man vill se i Timrå ik .. Men vill du ta ner diskutioner på ett barns nivå så är det upp till dig. 😏
{9829}: Hon har säkert läst tidningen som alla andra.. 😅 Strålman är ett långskott och kommer enligt honom ju gå för ett NHL kontrakt först och främst. Bara glömma honom
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...