OlliJanne: Mycket, men även om de inte fixar det helt ut så tror jag att bägge två kan växa med resan de gjort i landslaget. Jag räknar ju inte in någon av dem till nästa turnering ändå men peppar, peppar.
Villervalla: fan vilken resa han gör Lundin . Det trodde man inte när man blev likblek över vissa ingripanden i höstas . Men karln har vuxit i kostymen och hittat ett spelsätt som fungerar för honom . Så roligt att se och att få vara med på den resan .
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...