fermo: Finns ju olika sätt att se på det. Det är ju numera garanterat ett lag som åker ut och ett som går upp. Personligen tycker jag en kvalserie med fyra eller sex lag är mest rättvist ur ett sportsligt perpektiv.
Johan J: Jag gillar det nya upplägget. Blir liksom konsekvent: likadant slutspel i båda serierna. I SHL kan du vinna SM-guld, i HA kan du vinna en plats i SHL.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer