Nisse på Mon or: Verkar nästan inte bättre. Trist, inte minst för honom själv. Men han kanske har något anbud sockrat med "försteback och plats i 1a PP"? Svårt att se vilket lag det skulle vara i SHL, dock. Måhända söker han sig österut.
Ännu en spelare som kommit in nu helt utan hintar/rykten i media eller här på forumet. Ska bli spännande att se om ledningen har ytterligare något på bordet som dom håller hemligt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...