Rip Kirby: Så jävla tröttsamt! Är ju alltid en extra stor risk att en spelare går sönder om man tillhör ett klubblag samt landslaget. Och vi har typ 5 stycken nu som tillhör landslaget. Inte en skada till för då är vi inte mycket bättre än förra säsongen. Får hoppas klubben tar in en poängmaskin till dels för Wedins frånvaro men även för att vi inte lyckades behålla Rattie.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...