1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615026 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2339167

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Didrik Strömberg re-visited...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: fan va tur att vi inte tokbudade på Rattie . Suck Wedins axelproblem . Någon som inte kör sin rehab ordentligt tror jag

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Så jävla tröttsamt! Är ju alltid en extra stor risk att en spelare går sönder om man tillhör ett klubblag samt landslaget. Och vi har typ 5 stycken nu som tillhör landslaget. Inte en skada till för då är vi inte mycket bättre än förra säsongen. Får hoppas klubben tar in en poängmaskin till dels för Wedins frånvaro men även för att vi inte lyckades behålla Rattie.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...