Boyce är klar! Det går inte att överdriva vikten av att han stannar i TIK som spelare. Om tanken är att vi ska bli bättre på att skola in juniorer och att göra det mer frekvent så kommer han att vara guld värd. Finns ingen bättre kandidat att föra vidare kulturen i laget, även om jag också har goda förhoppningar om att Lander kan bli en sådan spelare också 🙂
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En viktig pusselbit på plats!