Se där ja, bara dryga timmen kvar till match! Dags för oss stackare som sitter långt ifrån händelsernas centrum, med örat vid datorhögtalarna, att ta över! Är du på G Oraklet från Oslo?
Kan väl tipsa om en ganska sansad Lasse Anrell som tippar - eller snarare konstaterar att förmodligen ingenting blir som han tror - kvällens matcher. Följ länktipset och klicka i övre högra hörnet på Sportbladets startsida!
"Motivation slår klass, så har det varit i hela slutspelet så här långt", säger Lasse. På Timrå kan väl både motivation och klass appliceras! Gott omen dock: Lasse tippar mot Timrå ikväll!
I kväll kan vi se till att Timrå säsongen 2002/03 för alltid kommer stå som ett av de fyra bästa lagen i SM-slutspelet. Inte illa!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kan väl tipsa om en ganska sansad Lasse Anrell som tippar - eller snarare konstaterar att förmodligen ingenting blir som han tror - kvällens matcher. Följ länktipset och klicka i övre högra hörnet på Sportbladets startsida!
"Motivation slår klass, så har det varit i hela slutspelet så här långt", säger Lasse. På Timrå kan väl både motivation och klass appliceras! Gott omen dock: Lasse tippar mot Timrå ikväll!
I kväll kan vi se till att Timrå säsongen 2002/03 för alltid kommer stå som ett av de fyra bästa lagen i SM-slutspelet. Inte illa!
FORZA TIMRÅ!