DenRöda: Olofsson har varit sensationellt bra och gjort många poäng i slutet för löven. Ingen som har tänkt tanken att Timrå kanske plockar hem honom till nästa säsong?
Zäta75: Känslan i fallet #32 Olofsson vs Timrå IK torde landa i att det var en ledarskapsfråga. Nu var han inte ensam om att inte fatta ett dyft av Fredrik Anderssons val av taktik/spelsätt, men han markerade det starkare än någon annan spelare i laget. Trivs man så spelar man bättre torde vara läxan. Han hade säkert hittat luft hos oss när Ante tog över ledarskapet i Playout, men jag vill inte spekulera i om han är aktuell för en återkomst ännu en gång.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...