Sputnik: Hoppas fortfarande på Löven upp, för då har vi en rejäl räddningsplanka nästa säsong om det skulle skita sig med skador på viktiga spelare etc.
Om då HV blir kvar så ser de ut att få bättre lag än denna säsong med. Så det skulle bli ett riktigt roligt race mellan DIF och HV i så fall. 😁
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Om då HV blir kvar så ser de ut att få bättre lag än denna säsong med. Så det skulle bli ett riktigt roligt race mellan DIF och HV i så fall. 😁