Gooode: Sportbladet skrev om att Virtanen brutit sitt kontrakt kom redan för ett par veckor sen. Så det stämmer säkert. Det vore helt klart ett bra nyförvärv.
Virtanen var väl på tapeten i cmore studion för ett tag sedan och då skulle han vända hem till Finland sades det. Att det blir Timrå känns som ett långskott.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...