Nisse på Mon or: Ja och jag tror inte Westerlund blir kvar. Det är dock bara min känsla. Eronen antar man ju bara är klar för att Madhawk aldrig har fel i princip och Stenqvist som rightare med.
Det gör att vi kan mönstra i allafall 2 backpar med rightare i varsin och det är gott nog i min bok
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det är dock bara min känsla.
Eronen antar man ju bara är klar för att Madhawk aldrig har fel i princip och Stenqvist som rightare med.
Det gör att vi kan mönstra i allafall 2 backpar med rightare i varsin och det är gott nog i min bok