EXPLORERSMÅLAND: Ett stort o bra inlägg det speglar allt som du har uttryckt härinne jag hoppas att vi alla härinne skänker en tanke till alla Lönnås nära o kära!! Det är han värd!! Vila i frid Kjell!!!!😩😩😩😩
Gynge hade varit en fin målskytt att ha, eller tror ni han går till AIK? Kontraktet är ju brutet iaf. Jag har alltid upplevt han som en lirare som på nått jävla sett alltid lyckas göra mål. Precis vad vi behöver! 😊
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer