1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 234609

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
willysson: varför?
ni får inga pengar, jag ser matcherna ändå.
är det nån som är patetisk så är det väl du, å alla som kräver medlems¨kap för att åka.
det är bara timrå´s supp.klubb som har det kravet, å dessutom hänvisar till att svenska hockey-förbundet kräver det.
det finns inget sånt krav, det de begär är att alla ska vara registrerade, vilket man kan göra via kör-kort, id-kort.
läs inläggen från andra supportrar.

men jag älskar TIMRÅ, vare sig jag får åka med eller inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...