DenRöda: Det kanske inte finns några hemlisar att skvallra om just nu?
Har ni förresten tänkt på hur vi fans brukar låta under Silly? I princip har vi två lägen: 1 "Åååå va faan kommer det inga rykten för - ge mig saftiga rykten NUUUU" 2 eller när spelaren väl släpps - "äh den har vi ju känt till i flera månader"
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Har ni förresten tänkt på hur vi fans brukar låta under Silly? I princip har vi två lägen:
1 "Åååå va faan kommer det inga rykten för - ge mig saftiga rykten NUUUU"
2 eller när spelaren väl släpps - "äh den har vi ju känt till i flera månader"