Zåsse klubban: Ja dels det, sen någon med tidigare erfarenheter/meriter från arbetet som sportchef, är ju trots allt högsta serien i Sverige så man bör ställa några krav.
Zåsse klubban: Iofs så ska vi ta det här med kontaktnät med en nypa salt tycker jag. Agenternas telefonnummer finns med på Sicos hemsida och deras egen hemsida så det är ju bara slå en signal till dom om det är något. Sen är väl ett positivt rykte det viktigaste kanske och med en organisation som är välmående.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer