Hassan: Känns som bra val bägge två. Kapanen kanske lite mer internationell prägel men Pelle måste vara klippt och skuren för att kommunicera/socialisera svenska spelare. Blir det Pelle och det kommer stunder när "svåra" beslut måste tas får han väl konsultera farsan som väl hade rejäla nyper på och av isen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Blir det Pelle och det kommer stunder när "svåra" beslut måste tas får han väl konsultera farsan som väl hade rejäla nyper på och av isen.