{8179}: Jag tycker bortastå är väldigt bra, definierar man sig som ett slags djur bara för att man uppfattar omgivningen som en bur så är det nog inte "buren" som är felet. En bur med fallskydd och öppna dörrar, nä det här med att göra en höna av en fjäder. Sämre var det i Brynäs där man missade en halv zon för nån jävla skiljevägg
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En bur med fallskydd och öppna dörrar, nä det här med att göra en höna av en fjäder.
Sämre var det i Brynäs där man missade en halv zon för nån jävla skiljevägg