josha840: Ja deras målvakter och backar är bättre än våra. Just dom delarna är oerhört viktiga att dom funkar, vilket visade sig säsongen som var. Vi var faktiskt bättre än LHC framåt, men dom hade en någorlunda fungerande defensiv och målvaktspel som gjorde att dom undvek kval.
Så det gäller verkligen att vi kliver upp flera nivåer när det kommer till det defensiva spelet och spelet i mittzon.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så det gäller verkligen att vi kliver upp flera nivåer när det kommer till det defensiva spelet och spelet i mittzon.