mikenomad: apropå EG, vill påpeka att det här är skvaller, men anledningen till att han hade/har en tagg i sidan till Timrå är att han blev lite sidsteppad som junior, till förmån för dom som hade bättre kontakter i klubben! Svågerpolitik alltså. Men det här är skvaller som sagt, och kan också vara yesterdaynews!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...