Rico01: Psst, det är 96% klart att Z kommer göra comback som spelare i Timrå… kom ihåg var ni hörde det först. Cosmos ska också återgå till klass 1 pizzor för 50 kr inkl. dryck, Huss är den som blir sportchef (hur kan alla ha missat han), Rattie blev inte sur på Nubbs och Sundsvall Hockey kommer att spela i HA inom kort.
Finn ett eller flera rätt(ie?) i denna tvärtombingo. Kul spel!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Finn ett eller flera rätt(ie?) i denna tvärtombingo. Kul spel!