Bragd-Briger: Känner igen mig i dina dubbla känslor där. Det är smärtsamt att se goda försök ge så lite utdelning. Samtidigt var det en förlust med flaggan i topp. Någonstans tycker jag det är ok. Förlorar laget men kämpar som idioter är det ok, vad mer kan man begära? Det är stolthet.
Oavsett hur serien slutar känns det fint att vara timråsupporter. Att se klacken hålla igång hela matchen igår, det var vackert. F-n i mig poesi.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Oavsett hur serien slutar känns det fint att vara timråsupporter.
Att se klacken hålla igång hela matchen igår, det var vackert. F-n i mig poesi.