mikenomad: Jag ser det framför mig. Känns lite som att man ville testa en grej bara för att. Dömt att misslyckas i mina ögon. Nu stod vi en bit bak, men trycket var ändå nåt alldeles extra och Harvester of sorrow är ju en bra tung låt när allt kommer omkring.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu stod vi en bit bak, men trycket var ändå nåt alldeles extra och Harvester of sorrow är ju en bra tung låt när allt kommer omkring.