Tom Topp: Dags att sluta hacka på MoDo nu! Jag fokuserar på mitt lag och är mer än nöjd med vår laguppställning hittills och Kapanen som sportchef! Tack Nubben! Tycker vi har ett bra momentum i föreningen och föreslår att vi fokuserar på det i stället! I ärlighetens namn skulle vi lika.gärna kunnat fokuserat på Silly-season-Hockeyallsvenskan. Ödmjukhet mina vänner! Ödmjukhet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer