1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2349633

Sv: Apropå nånting...
Kul att sitta och knåpa på lite laguppställningar. Som jag ser det så har vi två luckor kvar att fylla, och det är lite lägre ner i uppställningen. Ser gärna att det blir två unga spelare med potential i 20-25-årsåldern från typ HA eller Liiga

30. Johansson (35. Rautio)

14. Pettersson - 51. Lander - 94. Hartmann
21. LaLeggia - 63. Eronen

57. Wedin - 78. Hanzl - 13. Halloran
2. Svensson - 7. Stenqvist

27. Johansson - 33. Lundin - 19. Andersson
9. Strömberg - NY

NY - 44. Blomqvist - 24. Walli-Walterholm

Extra:
4. Erixon
10. Alvarez
23. Boyce
26. Edfeldt

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Puckat: På tal om ingenting, ser gärna att Timrå hade värvat F.S. Lär dock inte hända,men hade varit ett spännande namn. Är nog god för 40-50 poäng

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Jag tycker EP ska lira m Hanzl

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer