Synct: Artikel på hockeysverige. Det är en intervju med Strålman. Dom som inte orkar läsa så klipper jag in just de citatet nedan.
"– Nja… Jag har haft lite kontakt med ”Nubben”, men inget seriöst på så vis. Han fattade ganska snabbt att man kan köra till Jönköping på en timme från Skövde. Han var och snokade lite, mer allvarligt än så har det inte varit."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"– Nja… Jag har haft lite kontakt med ”Nubben”, men inget seriöst på så vis. Han fattade ganska snabbt att man kan köra till Jönköping på en timme från Skövde. Han var och snokade lite, mer allvarligt än så har det inte varit."