{9566}: Jag utgår från att tanken är att ha en beredskap för att kunna agera någorlunda kraftfullt under säsongen om så behövs om man tänker nöja sig så här. Att man s a s inte lägger alla ägg i samma korg redan nu
{9566}: Ett långsiktigt schema förutsätter att man klarar sig kvar ett antal år. Även om Timrå fått in några toppspelare, så sitter inte övriga lag still i båten heller.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer