1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615008 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2349738

Sv: Apropå nånting...
Angående Halloran, som jag aldrig sett spela ska sägas, så verkar många här tycka att han är given i 1 eller 2 kedjan. Men när jag kollar in hans statistik och och beaktar hans ålder så framstår han inte som given i toppkedja. Har jag missat något i det "finstilta",

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
sargad: Jag tror nog det är en kombination av 1: Nordamerikanska spelare brukar vara värvade för att toppa laget. 2: Halloran hade ett poängsnitt på 0,6p per match i Örebro, vilket är ungefär vad Viktor Lodin hade senaste säsongen (~0,61). 3: Vad skulle vi spela i topp6 istället för Halloran? Jakob Blomqvist? Albin Lundin? Båda dessa har lägre poäng per match (~0,45) och bara den ena är rightare. Som laget är byggt just nu så är Hartmann och Halloran bästa högerskyttarna och kommer då troligtvis ta en av toppkedjorna var.

Sv: Apropå nånting...
sargad: Har för mig att nån skrev att han hade bättre stats än Rattie i Finland men jag kan ha fel. Liten är han iaf så det vill till att han besitter specialskills om han ska ta plats i nån av toppkedjorna

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer