tjalle: Skulle nog tippa att dom flesta blir kvar ! Får hoppas att dom bryr sig om den sociala biten också och inte ser allt i pengar. Men jag misstänker att dom har fått kontraktsförslag allihop och underskrifterna bara saknas. Fråga sign Pelle Hallin vad hon fick för svar ang just Per Hallin av "Nubben" ( c :
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Får hoppas att dom bryr sig om den sociala biten också och inte ser allt i pengar. Men jag misstänker att dom har fått kontraktsförslag allihop och underskrifterna bara saknas.
Fråga sign Pelle Hallin vad hon fick för svar ang just Per Hallin av "Nubben" ( c :