dr-nix: Tror inte det. Inget ont om honom, men det saknas en hel del för att axla ansvaret att leda en av de stora lagen i svensk hockey vad gäller kultur och tradition.
Som inbiten Timår Ik:are ställer man höga krav, ngt som man inte lämnar över till ngn som inte övat på det. Men jag förstår fortfarande inte vem som är ledare i Timrå. Okej Peo har det yttersta ansvaret, men med ett så pass ungt lag som Timrå behöver man en ledare på banan som får "ungtupparna" att begripa vad hockey handlar om. Timrå är med sitt spelarmaterial säkert 30-40% bättre än de visar idag. Nu gäller det bara att finna ett sätt att ta fram det.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Som inbiten Timår Ik:are ställer man höga krav, ngt som man inte lämnar över till ngn som inte övat på det.
Men jag förstår fortfarande inte vem som är ledare i Timrå. Okej Peo har det yttersta ansvaret, men med ett så pass ungt lag som Timrå behöver man en ledare på banan som får "ungtupparna" att begripa vad hockey handlar om.
Timrå är med sitt spelarmaterial säkert 30-40% bättre än de visar idag.
Nu gäller det bara att finna ett sätt att ta fram det.