Laken: Kan av emotionella skäl hålla med dig om att alla borde få stanna. Men tänk om Nubben har ännu fler äss i rockärmen - så kallade nyförvärv som vill kvalspela för att få en plats i fantastiska Timrå. PP, Sami...
Men det är klart. Ska till för jäkla mycket om man ska slå sig och bli ett kugghjul i den röda maskinen!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men det är klart. Ska till för jäkla mycket om man ska slå sig och bli ett kugghjul i den röda maskinen!