{297}: Ja vi kommer ha en grym trupp även utan Jonte. Marknaden blev ju inte så späckad som man trott och de flesta lagen har ju fyllt sina trupper redan. Kollar man på till exempel Växjö så får man inte skrämselhicka direkt när man jämför trupperna.
Men ansluter Jonte så får vi en till dimension i offensiven. Då vågar jag som sagt drömma om topp 8.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Marknaden blev ju inte så späckad som man trott och de flesta lagen har ju fyllt sina trupper redan. Kollar man på till exempel Växjö så får man inte skrämselhicka direkt när man jämför trupperna.
Men ansluter Jonte så får vi en till dimension i offensiven.
Då vågar jag som sagt drömma om topp 8.