1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 235576

Sv: TIK 03/04
dr-nix: Nej, han har det sannerligen inte lätt. Finns det över huvud taget någon som fallit från ramen? Innan säsongen var det ju många frågetecken om i vilket stånd de gamla spelarna stod i och hur nyförvärven skulle anpassa sig. Så här i slutskedet av säsongen kan vi alla konstatera att Lill-Kenta och Eldebrink gjort ett fantastiskt jobb med det spelarmaterial Nubben ställt till dess förfogande. Hade önskat att juniorerna fått chansen men samtidigt är det svårt, näst intill omöjligt i den konkurrenssituation som rådit.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer