BlackBay: Axelsson funderar jag ärligt talat hur han kunde få ett jobb som "expert". Syftar inte bara till hans tippande nu. Flera andra ggr man kliat sig i skallen och undrar hur han tänkt när man läst.
Sputnik: tycker inte det är märkligt alls att han sitter som "expert". Så fort karln öppnar käften är hela hockeysverige där och skriker. Det genererar garanterat en jävla massa klick och i slutändan är det de tidningarna är ute efter i dagens samhälle.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer