mikenomad: Nej inte provocerande att tippas i botten. Mer bara hans hockeykunskaper och sådär jag ifrågasätter en del ggr. Han verkar mest bara fått jobb för att vara skön.
Då känner jag att han kanske passar bättre i format där han kan intervjua spelare etc. Jag brukar ärligt talat nuförtiden inte läsa Dickens "expert" texter.
mikenomad: nej han lär knappast vara ensam bland experterna att tippa oss i bottenstriden. Utan Jonte tippar jag lite försiktigt på en 12e plats och med Jonte på 10e plats.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer