1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2356178

Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Folk får mer än gärna klicka bäst de vill. Har inget agg alls mot Dicken i övrigt. Mest bara förundrad att Aftonbladet har både han och Wennerholm som experter. 😂

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jag är verkligen superledsen på ordet "Expert" i alla sammanhang.
Bara för att man lirade i Tiergarten en gång, så behöver man inte vara "Expert".
Han var ju expert på att spela ned laget till HA.
Ironi: Nu var jag "Expert på ordet expert.
Förslag: Plocka bort ordet ur det svenska språket.

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Haha ja man kan ju önska kvalité men det är klicks som är det viktiga. Vi lever i en sjuk värld där fakta inte längre är det viktigaste utan bara hur kontroversiellt något är.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer