mike66: Det som oroar mig är tanken att Tik skulle kunna åka ur. Hemska tanke.
Förstår inte hur man klarat sig i alla dessa år i avsaknad av elitseriehockey i kommunen. Därför bygger man upp en mur där man intalat sig att "det inte händer." Men om det händer då??
Mitt intresse gav sig uttryck när min sambo utbrast: Men för helv...e gift dig med Timrå Ik...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hemska tanke.
Förstår inte hur man klarat sig i alla dessa år i avsaknad av elitseriehockey i kommunen.
Därför bygger man upp en mur där man intalat sig att "det inte händer." Men om det händer då??
Mitt intresse gav sig uttryck när min sambo utbrast: Men för helv...e gift dig med Timrå Ik...
Inte vet jag, men det kanske ligger något i det.