thorwald: Hintar man att det behövs pengar till Dahlén så tror jag vi lär kunna se rekord vad gäller pengar in på en Swishkampamj vad gäller Timrå IK.
Det finns liksom inte heller nått krav på prestation därefter vad gäller Jonte. Alla vet vad han gjort för Timrå redan, gör han "bara" 20 poäng så är det så mycket mervärde än bara poäng i Jonte.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det finns liksom inte heller nått krav på prestation därefter vad gäller Jonte. Alla vet vad han gjort för Timrå redan, gör han "bara" 20 poäng så är det så mycket mervärde än bara poäng i Jonte.