Sputnik: Jag har en källa som jobbar kring klubben som säger att det är klart att Dahlen inte ska spela i Timrå nästa säsong. Hoppas det inte stämmer men han verkade säker.
TiKTenkrat: Haha jadu i dagsläget kan man ju inte lita på någon, inte ens de som påstår att han inte är klar. Nubben with the big mouth är ju dessutom borta och nuvarande sportsliga ledningen verkar ju vara mästerliga på att knipa igen.
Vem vet kanske vill Dahlén få en riktig presentation på ispremiären denna gång och själv kanske inte vill att det kommer ut innan dess?
Själv har jag nog ändå ställt mig in på ett stort antiklimax på onsdag. Väldigt många verkar ju veta/tro att nått är i görningen inför premiären på i allafall.
TiKTenkrat: Kan ingen av dessa ”säkra källor” träda fram nu med lite hoppfull information om Dahlén i Timrå nästa säsong. Alla ni som har skrivit att det är klart är det så?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer