Blue Saint: Vad som än händer kan jag lova att det sista Zäta skulle göra är att svika Timrå för ett lag i någon av sveriges andra hockeylag.
Zäta är Timrå, Zäta tillhör oss, Zäta kommer att spela i NHL , Zäta kommer att uppnå stjärnstatus. MEN: Zäta kommer ALLTID tillbaka............................................................. till Timrå ik!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Zäta är Timrå, Zäta tillhör oss, Zäta kommer att spela i NHL , Zäta kommer att uppnå stjärnstatus.
MEN: Zäta kommer ALLTID tillbaka............................................................. till Timrå ik!!