1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 235922

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
gud:I fredags skickade jag ut min kära mor i snålblåsten i Göteborg...Hon begav sig till Babar efter segermatchen mot Luleå.....jag bad henne sticka dit och jag hoppades på att du satt där och svingade öl för fulla munnar,men när hon kom dit fanns inte någon med Timråanknytning där.......jag ville ju så gärna skåla med dig i telefonen och fira triumfen,men ack det blev inte så tyvärr.......vi får ta det när vi är klara för Sm-Final istället.....
Ha de gott KOMPIS.........Sm-Semifinal i Jönköping????vore skitkul........HEJA MoDo!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...