Tsss. Zäta hade enligt initierade källar ritat på det så gott som färdiga kontraktet med Modo under våren 2000 - OM inte TIK gått upp i ES det året. Så glöm att han skulle harvat i TIK om ni fortfarande hängt i Superallsvenskan.
...vem vet, nästa år kanske ni möter Sundsvall igen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Zäta hade enligt initierade källar ritat på det så gott som färdiga kontraktet med Modo under våren 2000 - OM inte TIK gått upp i ES det året.
Så glöm att han skulle harvat i TIK om ni fortfarande hängt i Superallsvenskan.
...vem vet, nästa år kanske ni möter Sundsvall igen.