Men sammtidigt sa blir man ju lite forbannad ner peo hela tiden sager " Vi gor en bra match bla,,,,bla,,,,bla,,,,," Felet ar att vi backar hem pa slutet som mot frolunda nar vi ledde med 2 - 1 och dom kvitterar...samma mot brynas hemma och borta....och peo bara snackar om en bra match, vi maste ta poang ocksa... Vad har vi tre segrar sa har langt....SKANDAL
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Felet ar att vi backar hem pa slutet som mot frolunda nar vi ledde med 2 - 1 och dom kvitterar...samma mot brynas hemma och borta....och peo bara snackar om en bra match, vi maste ta poang ocksa... Vad har vi tre segrar sa har langt....SKANDAL